Schouderklachten / armklachten

Pijn in uw schouder en kunt u hierdoor uw arm niet meer bewegen, niet meer tillen of voelt u tintelingen in uw arm? Belangrijk is om uw schouder en arm te blijven bewegen. Pas hierbij wel op dat u niet over uw pijngrens heen gaat! Plan vervolgens een afspraak in bij FysioExperts! Wij begrijpen als geen ander hoe vervelend dit voor u kan zijn. Onze therapeuten staan voor u klaar om met uw klacht(en) aan de slag te gaan en u er vanaf te helpen!

Oorzaken schouderpijn en armpijn
De pijn in uw schouder kan zowel plotseling ontstaan als het gevolg zijn van verschillende factoren. De meest voorkomende oorzaken van uw schouderklachten kunnen zijn:

•       Overbelasting
  •       Het maken van steeds dezelfde beweging
  •       Spanning en stress op uw werk of thuis
  •       Een val of botsing

Blijf niet te lang met uw klachten rondlopen. De pijn kan namelijk uitstralen naar uw schouderbladen, nek en rug, maar ook naar uw armen, elleboog en zelfs vingers. Wanneer u te lang met uw klachten rond blijft lopen, kunt u hierdoor beperkt worden in uw dagelijkse activiteiten.

Wat kunnen wij voor u betekenen bij schouderpijn en armpijn?
Allereerst wordt de oorzaak van uw klachten achterhaald. De oorzaak van uw schouderpijn en armpijn is bepalend voor behandeling die wordt toegepast. Zodra de oorzaak van uw klachten is vastgesteld, stellen wij samen met u een persoonlijk behandelplan op. Aan de hand van dit behandelplan gaan wij samen aan de slag om u van uw klachten af te helpen. Dit kan zijn door middel van:

• Oefeningen
  • Adviezen en voorlichting
  • Massage/spierrekkingen
  • Mobilisaties en manipulaties

Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen, herkent u zichzelf of wilt u direct een afspraak maken? Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 - 16.45 uur op 079 343 52 40. Ook kunt u mailen naar info@fysioexperts.nlof het contactformulier op onze website invullen. FysioExperts staat voor u klaar!

• Manuele Therapie
  • Medische Fitness
  • Oefentherapie Mensendieck

Deze therapeuten kunnen u helpen bij uw klacht:

• Marianne de Boer
  • Petra van der Boom-Aantjes